FANDOM

Słodziutkie Maleństwo (Sweet Baby Among Us) - potężne i kuriozalne Shen Gong Wu o wyglądzie złotej statuetki dziecka, które po aktywowaniu zmienia się w złotego olbrzymiego niemowlaka, który posiada dużą siłę, strzela wielkimi pieluchami i wydaje z siebie straszne dźwięki; ukryty w Górach Skalistych.

Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Piasek Czasu, w którym Jack Spicer i jego Drużyna Zła wykorzystali starego Jacka Spicera z przyszłości, by odnalazł im uaktywnione w późniejszych czasach Shen Gong Wu. Mnisi poszukujący Słodziutkiego Maleństwa znaleźli tylko wizytówkę Jacka, będąc zaskoczonymi, w jaki sposób tak szybko tu dotarł. Znacznie ważniejszą rolę odegrało w odcinku Ratowanie Omiego, w którym po przejściu Omiego na stronę zła Raimundo Pedrosa, Kimiko Tohomiko i Clay Bailey wyruszyli do pałacu Chase'a Younga, zabierając ze sobą Słodziutkie Maleństwo, chociaż nie wiedzieli, do czego ono służy. Gdy zostali otoczeni przez upadłych wojowników Chase'a Younga, aktywowane Shen Gong Wu poradziło sobie z nimi bez trudu, ostrzeliwając ich swymi pieluchami. Pokonało też Cyklopa Heylinu, który w porównaniu z nim okazał się małą istotą. Na początku odcinka Podwójne Życie Hannibala Fasolki czworo mnichów wykorzystało je do treningu. Było ono bardzo niepokonanym przeciwnikiem również dla nich, jednak słuchało się rozkazów swych właścicieli i potrafiło zaprzestać walki, gdy tego chcieli.